Reflex-Growth-Matrix

معرفی مکمل مخصوص پس از تمرین گروث ( رشد) ماتریکس

2797
2798

بازدید

معرفی مکمل مخصوص پس از تمرین  گروث ( رشد) ماتریکس

مکمل گروث ماتریکس حاوی نوعی فرمول علمی است که بر اساس جدیدترین تحقیقات تولید شده است به طوری که ترکیبات موجود در آن سبب افزایش سنتز پروتئین می شود. مواد و ترکیباتی که در سنتز پروتئین ماهیچه ها به کار رفته اند به شرح زیر هستند:

پروتئین وی هیدرولیز شده :

مقداری آنزیم به ترکیب این نوع پروتئین افزوده شده است به طوری که سبب تجزیه پروتئین به پپتیدهای کوچک تر و آمینو اسیدهایی می شود که در مقایسه با سایر انواع پروتئین، قابلیت جذب بیشتری در بدن دارند.

معرفی مکمل مخصوص پس از تمرین گروث ( رشد) ماتریکس

L– لوسین :

تحقیقات نشان می دهد L لوسین موثرترین ومقوی ترین آمینو اسیدی است که سبب رشد بیشتر ماهیچه ها شده و به عبارت ساده تر انگیزه رشد را در آنها بالا می برد.

بتا- آلانین و کراپی یور کراتین :

ترکیبی از بتا، آلانین و کراتین است که سبب افزایش مقدار کارنوسین و کراتین فسفات می شود. تحقیقات نشان می دهد وجود این دو ماده سبب می شود بدن در برابر خستگی ماهیچه ها، مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

الکترولیت هایی حیاتی و پلیمرهای گلوکز:

تمرینات قدرتی سبب کاهش الکترولیت های حیاتی می شود و علاوه بر آن ذخایر گلیکوژن ماهیچه ها را نیز کاهش می دهد.مکمل گروث ماتریکس، حاوی 55 گرم پلیمر گلوکز و الکترولیت های افزوده است که به خوبی می تواند تعادل را در بین مواد ماهیچه ها برقرار کند. در صورتی که 4 روز هفته تمرین کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که یک قوطی از این مکمل جهت 32 روز کفایت می کند. لازم است این مکمل را بلافاصله و پس از تمرین مصرف کنید.

تضمین رشد ماهیچه ها :

مواد مغذی که در ترکیب این نوع مکمل به کار رفته است، بسیار مفید و ضامن رشد ماهیچه ها هستند. یکی از عواملی که سبب می شود خیال مصرف کنندگان راحت باشد و نسبت به اثرات مفید و سودمند این مکمل اطمینان داشته باشند این است که این مکمل پس از تحقیقات و پژوهش های گسترده تولید شده است. بنابراین از همین امروز دست به کار شده و به فکر مصرف این مکمل باشید.

هر کپسول 105 گرمی گروث ماتریکس حاوی مواد زیر است:

بتا آلانین: 1600 میلی گرم

کراپی یور: 2500 میلی گرم

L- لوسین: 7000 میلی گرم

وی هیدرولیز شده : 36 گرم

پلیمرهای گلوکز: 55 گرم

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=1009