p-67-21

ترکیب تمرینات پرورش اندام و پاورلیفتینگ

2879
2880

بازدید

ترکیب تمرینات پرورش اندام و پاورلیفتینگ

نکات طلایی در پرورش اندام    احمد عارفی نهاد

1-در مورد حرکت زیربغل هالتر خم و فیله کمر در این حرکت یک نقطه ضعف وجود دارد. جهت جلوگیری از قرار گرفتن این بخش در معرض آسیب فقط کافی است به جای آنکه بیش از حد سینه را بیرون دهید و پشت خود را به صورت کمانی شکل نگه دارید، و فقط پشت را صاف و بدون قوز نگه دارید. زاویه بالاتنه با زمین باید حدود 45 درجه باشد.

2- نوشیدن آب میوه یکی از سریع ترین راه های دریافت انرژی است. بدون توجه به درجه خلوص آن، آب میوه از هیچ خاصیتی که آن را سالم تر کند و یا در کاهش وزن موثر باشد برخوردار نیست.

ترکیب تمرینات پرورش اندام و پاورلیفتینگ

3- برای کاهش وزن به عنوان مثال یک سیب را به همراه مقداری ماست میل نمائید. احساس سیری بیشتری به شما دست می دهد تا این که فقط 2 تا سیب بخورید.

4- ویتامین B6 یا پیرودوکسین یکی از ویتامین های گروه B است که منابع آن عبارتند از مخمر آبجو، طلاس، چغندر، پوست گندم و گلپر، دل، قلوه. طی تحقیقات کسانی که در رژیم غذایی آنها غیر از ویتامین B6 هیچ کمبودی نبود. بعد از یک هفته مبتلا به سردرد، سرگیجه، عدم تمرکز، عصبانیت و انقباض در ناحیه شکم شدند.

5- واقع بین باشید؛ قبل از شروع بدانید که مسائلی در زندگی تان مثل کار، خانواده، تحصیل و .. هستند که ممکن است باعث از هم گسیختن بدنتان شود. از این رو سعی کنید اهدافی قابل دستیابی در مدت زمان معقول طرح ریزی کنید.

6- کراتین چیست؟ کراتین مونوهیدرات یکی از رایج ترین مکمل های ورزشی است که بدنسازان و هم ورزشکاران از آن استفاده می کنند. کراتین ماده ای که به طور طبیعی از بدن ساخته می شود تا انرژی بدن را بازسازی کند. این ماده در کبد، کلیه و لوزالمعده ساخته شده و برای انتقال به عضلات وارد جریان خون می شود.

7- با داشتن کراتین فسفات در آب بیشتر در عضلات، مقدار سلول ها بیشتر می شود و اصطلاحا سلول ها والیوهایز یا خیلی آب دار می شوند.

8- عضله جلوبازو را بایستی از جهات مختلف تحت فشار قرار داد نه این که به حرکت جلوبازو هالتر اکتفا نمود، توجه به عضله سه سربازو و با فشار تمرین دادن جلوبازو مثل جلوبازو دمبل، هالتر، لاری، سیم کش می تواند به رشد کامل جلوبازو کمک نماید.

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=997