gym_instructor_courses_qual

باشگاهتان را رونق ببخشید !

3254
3255

بازدید

باشگاهتان را رونق ببخشید !

آیا شما تجربه کسالت و کندپیش رفتن در باشگاه را بین هنرجویان خود احساس کرده اید؟ آیا باشگاه شما سوت و کور است ؟ الان وقت تزریق کردن فکر و ایده جدید است. باشگاه را شاد و مفرح کنید! من هر وقت با سن سی خود جلسه دارم روش های جدید و نوین را بررسی می کنم. نتیجه سی سال آزمون و خطا در 4 موقعیت در کالیفرنیا به من نتایج عالی و باور نکردنی داد. این 4 اصل را با دقت دنبال کنید و به کار ببندید.

 

1-بخش فلسفی

 

همه انسانها یک بخش ساختاری و اولیه دارند – به اصطلاح خودمان ضمیر ناخودآگاه- باید برنامه آموزشی، زمان تمرینات و همه چیز در کلوپ مشخص باشد. باید این فلسفه را برای همه روشن کنید که چرا جوانان، نوجوانان و همه به باشگاه های ورزشی نیاز دارند این می شود فلسفه کاری شما در باشگاه هایتان

 

ورزش باشگاهی

 

2-نقشه کاری :

 

شما به یک نقشه کاری بی نقص احتیاج دارید که البته خود به آن کاملا باور داشته باشید. مثلا باید برنامه ورزشی هنرجویان را ماه به ماه بنویسید. قراردادی که می نویسید با دقت تنظیم کنید و مبلغ را ماهیانه تسویه کنید. برای هنرجویان برنامه ورزشی منزلشان را هم تهیه کنید و کسانی که به صورت خصوصی کلاس می خواستند، جلسات را در هر پارت تسویه کنید.

وقتی برنامه کاری مدون داشته باشید خیالتان هم راحت می شود و با فکر باز و منطقی برای باشگاه و هنرجویان کارهای اساسی و خوبی انجام خواهید داد. این مهم ترین بخش کاری شماست.

 

3-برنامه ورزشی :

 

شما به برنامه ای احتیاج دارید که هنرجو آن را کاملا احساس کند و نتیجه اش را ببینید. برای مثال یک برنامه سه ماهه می تواند از این بخش ها تشکیل شده باشد: 1 ماه برای تمرین های پوششی یک ماه برای تمرین های دفاعی و 1 ماه برای تمرین ها و ضربات مبارزه ای ، برنامه بعدی می تواند هفتگی باشد؛ هفته اول تمرین های پوششی، هفته دوم دفاعی و هفته سوم مبارزه ای ، می توانید تمام این تکینک ها را با هم مخلوط کنید تا بیشترین نتیجه را بگیرید. برای هر هنرجو به فراخور تواناییش برنامه بنویسید و برایش اجرا کنید.

 

4-بایدها و نبایدها :

 

برای اینکه محیط باشگاه سالم و شاد باشد بر این موارد کوتاه که در ذیل آمده توجه کنید:

  • مواردی را که شاگردهایتان دوست دارند انجام دهید و کیفیت کلاس را بالا ببرید، مسابقه برگزار کنید و به برنده های آن جایزه دهید.
  • وقتی تمام شاگردهایتان را خوب شناختید بنا به شخصیتشان به آن ها کار و تمرین بدهید.
  • به والدین مراحل کار بچه هایتان را توضیح دهید و در بالا بردن سطح کاری از آنها کمک بگیرید.
  • راجع به مسائل مالی و پرداخت شهریه با خود بچه ها هیچ بحثی نکنید.
  • در کلاس فقط در یک موضوع صحبت کنید و کلاس را فقط با یک جنس انجام دهید یعنی دخترها و پسرها را باید در کلاس های جداگانه قرار دهید.
  • خیلی به بچه ها سخت نگیرید و در بار اول انتظار نداشته باشد که تمامی فنون را اجرا کنند بلکه بگذارید با میل و علاقه خود همه چیز را دنبال کنند.
  • 7- به هیچ عنوان برنامه را تغییر ندهید. در ابتدا با دقت برنامه تان را تدوین کنید که دچار اشتباه نشوید. این موضوع در طولانی مدت به نفع خود هنرجویان است. با انجام این موارد به امید خدا به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد. موفق باشید.

 

ماهنامه فرهنگی ورزشی رزم آور/ شماره 200

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=1505